Bir notebook aldım yılan hikayesine döndü

 
HP ’nin Yeni Açılımı: Hata Piyasası
2007 Ocak ayında aldığım HP Pavillion serisi DV6187EU Notebook arızalanınca 15 Mayısta servise yolladım. 2 ay sonra 13 Temmuzda tamir edilemediği için yeni bir bilgisayar yolladılar. Tabi yenisini yollamaları için baya uğraştım. Sadece 1 hafta “Ürün Değişim Belgesini” faks ile göndermelerini bekledim. Faks makineleri bozukmuş (Artık nasıl olduysa.).
Neyse yenisi geldi dedim o da bozuk çıktı. Paketi açtığımda yangından mal kaçırır gibi paketlenmiş bir bilgisayarla karşılaştım. Bu da bozuk diye tekrar aradım göndermemi istediler. İki ay daha bekleyemem dedim izlememiz gereken prosedürler var dediler. İki aydır ne izlediklerini sordum cevap veremediler (Ben söyleyeyim Karayip Korsanları, Spiderman, Transformers, Ocean’s 13, Shrek 3, …). Gönderdim bu sefer de “Dataların Silinmesi” için onay istediler. (Hiç açılmayan bu bilgisayara çok gizli MİT bilgilerini kaydetmiştim.) Bu onayı da faks ile göndereceklerini söylediler. Bir önceki faks için 1 hafta beklemiştim. Derdimi anlatana kadar canım çıktı; makinenin hiç çalışmadığını herhangi bir data olmadığını söylüyorum olsun biz dataları silmek istiyoruz siz onayınızı verin diyorlar. Orası nasıl bir yer bilmiyorum ama kimsenin birbirinden haberi yok. Arıyorum, çalışmalar sürüyor deyip atlatıyorlar.
Bir daha hayatım boyunca içinde HP harflerinin yan yana bulunduğu bir şey satın almayacağım. (seHPa bile)
Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

